سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت بازسازی ساختمان

نظر

 پارکت ها از زیبا ترین کفپوش های مورد استفاده در ساختمان ها هستند، که سالهاست مورد توجه مردم و شرکت های دکوراسیون داخلی قرار گرفته اند. دوام بالا، قابلیت جابجایی، قیمت مناسب، گرمی بخشیدن به محیط و تنوع در طرح و رنگ سبب شده ، هر روزه به تعداد متقاضیان خرید انواع پارکت افزوده شود. تنوع طرح و رنگ در ساخت و فروش انواع پارکت سبب شده،  بتوان از آن ها در تمامی فضاهای مدرن، کلاسیک و ویلایی استفاده کرد. روکش های پارکت معمولا از جنس درختان افرا، بلوط، راش و گیلاس می باشند، که از لحاظ کیفیت و تنوع رنگ با یکدیگر بسیار متفاوتند، و می توان آن ها را به روش های مختلف مانند خطی، مورب، هفت و هشت و غیره در کف ساختمان ها استفاده کرد، و زیبایی منحصر به فردی به محیط بخشید.  پارکت را  هم مانند دیگر ملزومات دکوراتیو ساختمان می توان به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه های معتبر خریداری کرد.

پارکت ها را می توان به طور کلی در دو دسته پارکت و پارکت لمینت قرار داد، که البته پارکت لمینت نوع صنعتی پارکت های چوبی معمولی می باشد، و از مهمترین ویژگی های آن می توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و آب اشاره کرد.  همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، پارکت ها در برندها و طرح های متنوعی مانند انواع پارکت لمینت شانو  عرضه می شوند، که سبب شده از لحاظ کیفیت و قیمت تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند، به همین منظور است، که توصیه می شود، خرید پارکت را از شرکت های معتبر و نمایندگی های رسمی پارکت انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های عرضه و پخش انواع پارکت، کاغذ دیواری و دیگر محصولات دکوراتیومی باشد، که با ورود به سایت اینترنتی آن می توانید، ضمن مطالعه مشخصات و ویژگی های هر پارکت ، با مناسب ترین قیمت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.